In urma cererilor fanilor nostri de pe Facebook, am ajuns sa aruncam o privire de sus pe santierul viitorului pasaj subteran de la Podul Michelangelo din Timisoara. Cei interesati de evolutia lucrarilor la acest pasaj, pot urmari acest articol, care va fi updatat cu imagini noi din zona cel putin odata pe saptamana.
Septembrie 15
Azi, drona EYE IN THE SKY, s-a intors la santierul pasajului subteran dupa o absenta de 2 saptamani. Din motive tehnice, saptamana trecuta nu am putut vizita santierul.
3 august 2013
Intalnire neasteptata pe santierul de la pasajul subteran Michelangelo cu Nicolae Robu, primarul orasului Timisoara.
Imagini realizate cu o camera foto GoPro HERO3 Black Edition
30 thoughts on “Pasajul subteran de la podul Michelangelo – Timisoara”
User1921
Ce e ciudat, sau nu, e faptul ca nu se vad oameni… lucrand…
ma bucur nespus de mult ca stai in complex si ca auzi inclusiv noaptea cum se lucreaza si zgomotele alea odioase, si inca mai ai tupeu sa spui ca nu prea se lucreaza? informeaza-te si apoi vorbeste!
totusi, ma intreb de ce nu s-a optat pentru un viaduct peste intersectie in locul pasajului subteran. Tare ma ingrozeste ideea unor ploi torentiale care au acoperit strada Cluj in urma cu 2-3 ani… la o ploaie de genul ala… pasajul va arata mai ceva decat Bega… plus ca, tind sa cred, costurile unui pod peste strada cluj ar fi fost mult mai mici, intretinere (fara statii de pompare atunci cand ploua) plus ca din ce am inteles, sunt o gramada de cabluri si conducte care vor trebuie sectionate si puse la adancime mai mare…
Si as mai avea o rugaminte: puneti rogu-va si data sub sau langa fotografii. Ar fi excelent sa faceti un site si sa arhivati toate imaginile cu data loa care au fost fotografiate.
Multumesc ca mi-ati ascultat doleanta. Sa stiti ca v-am bagat in Bookmarkurile mele de acasa si de la servici si voi urmari cu ajutorul vostru marea lucrare „robeasca”. Pt. locuitorii Timisoarei sper sa nu dureze, dar inclin sa cred ca voi ramane cu spreantele.
Fratilor, as mai avea o propunere – nu stiu in ce masura realizabila:
Incercati sa pozitionati drona (in masura posibilitatilor) in asa fel, ca fotografiile sa se poata suprapune celorlalte anterioare.
Degeaba faceti fotografii diferite ca unghi sau departare, daca ele nu se pot compara cu cele dinaiinte.
Oricum, initiativa voastra este mai mult decat laudabila, chiar daca nu veti reusi sa faceti cum v.am propus.
Va doresc o duminca placuta.
Chiar azi am fost la o sedinta foto aeriana! Acolo m-am intalnit si cu macaraua 😀 Drona e intreaga si isi face in continuare treaba. Sambata dimineata poti admira imagini noi de la santierul pasajului subteran de la podul Michelangelo.
Salut, vezi sa n-ai probleme ulterior cu micRobu sau cu autoritaile.. Ca sigur se va trezi unu` sa anunte ca se fac poze..
Daca nu cumva se uita vreun „burtos” de la primarie si rade de noi.. 🙂
Multumesc pentru toate pozele superbe din zona lucrarilor , super treaba , documentatia asta ,este pentru locuitorii Timisoarei mai ales peste ani si ani ….
Si totusi poate sa explice cineva unde sunt muncitorii? Am inteles ca e pasaj subteran, dar totusi nu va fi la o adancime de 1km ca sa existe chiar atata loc sub pamant unde sa se lucreze de zor. A explica cineva de la firma executanda ce se intampla? Cand s-a prezentat proiectul s-a spus ceva despre etapele lucrarii? Normal ca Robu o sa zica „lasati-ne ca stim noi mai bine” (voi taceti si achitati – as continua eu), dar cred ca ar fi bune niste explicatii referitoare la activitatea efectiva ce are loc acolo. Cel putin la suprafata eu vad un excavator ce sapa saracu acolo. De ce nu 10? Intreb ca exemplu.
Cand avem sansa sa vedem cum arata acum lucrarile pe Michelangelo (pozitii mai recente, daca tot e soarele asta fain de cateva zile) sa stim daca sa ne facem sau nu sperante ca se va deschide in curand, macar partial?:)
claudiu…arunca o privire si peste pozele din alte zile. si identifica tu puzderia de muncitori. acolo e aceeasi miscare fie ca e duminica, 1 decembrie, luni, marti sau ce zi mai vrei tu.
funny e ca in momentul in care au inceput sa toarne asfalt pentru drumul provizoriu…au avut oameni sa adune rapid si sa termine treaba. Ma intreb unde naiba a fost puterea asta de munca toata vara si pana acum.
We use cookies to optimize our website and our service.
Functional
Mereu activ
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Ce e ciudat, sau nu, e faptul ca nu se vad oameni… lucrand…
Pai e vorba de un pasaj subteran, normal ca nu se vad oameni lucrand :))))))) (cu sau fara, sper sa fie gata in timpul estimat)
ma bucur nespus de mult ca stai in complex si ca auzi inclusiv noaptea cum se lucreaza si zgomotele alea odioase, si inca mai ai tupeu sa spui ca nu prea se lucreaza? informeaza-te si apoi vorbeste!
cum sa nu ii vezi ?? 3-4 stau sub copac la umbra si restu sunt sub pasaj =))
In alte zile lucrau chiar si seara, pe intuneric, acum la 35 de grade (era ora 15) e POSIBIL sa nu lucreze pt ca este prea cald.
totusi, ma intreb de ce nu s-a optat pentru un viaduct peste intersectie in locul pasajului subteran. Tare ma ingrozeste ideea unor ploi torentiale care au acoperit strada Cluj in urma cu 2-3 ani… la o ploaie de genul ala… pasajul va arata mai ceva decat Bega… plus ca, tind sa cred, costurile unui pod peste strada cluj ar fi fost mult mai mici, intretinere (fara statii de pompare atunci cand ploua) plus ca din ce am inteles, sunt o gramada de cabluri si conducte care vor trebuie sectionate si puse la adancime mai mare…
Nu e viabil un viaduct sau pasaj pentru intersectie. Esti in oras,nu pe autostrada.
Este dragutza initiativa – multumim pt. informatii.
Si as mai avea o rugaminte: puneti rogu-va si data sub sau langa fotografii. Ar fi excelent sa faceti un site si sa arhivati toate imaginile cu data loa care au fost fotografiate.
Toate fotografiile postate raman aici si pe Facebook.
Multumesc ca mi-ati ascultat doleanta. Sa stiti ca v-am bagat in Bookmarkurile mele de acasa si de la servici si voi urmari cu ajutorul vostru marea lucrare „robeasca”. Pt. locuitorii Timisoarei sper sa nu dureze, dar inclin sa cred ca voi ramane cu spreantele.
Fratilor, as mai avea o propunere – nu stiu in ce masura realizabila:
Incercati sa pozitionati drona (in masura posibilitatilor) in asa fel, ca fotografiile sa se poata suprapune celorlalte anterioare.
Degeaba faceti fotografii diferite ca unghi sau departare, daca ele nu se pot compara cu cele dinaiinte.
Oricum, initiativa voastra este mai mult decat laudabila, chiar daca nu veti reusi sa faceti cum v.am propus.
Va doresc o duminca placuta.
Cred ca ii este cam greu sa o pozitioneze zilnic in acelasi loc in aer. De sus de pe BRD s-ar putea monitoriza zilnic.
Da, un time-lapse s-ar putea face doar de pe un punct fix. BRD-ul ar fi cea mai buna solutie.
S-a stricat jucaria? Nu de alta, dar imi lipsesc imaginile noi. 😉 Multumesc anticipat.
Chiar azi am fost la o sedinta foto aeriana! Acolo m-am intalnit si cu macaraua 😀 Drona e intreaga si isi face in continuare treaba. Sambata dimineata poti admira imagini noi de la santierul pasajului subteran de la podul Michelangelo.
Merci mult.
Domnle Bubuc, este tare agitat in urmarirea acestor poze. Ai cumva ceva intentii cu ele sa dai peste nas cuiva cand va fi gata „marea realizare” ?
Salut, vezi sa n-ai probleme ulterior cu micRobu sau cu autoritaile.. Ca sigur se va trezi unu` sa anunte ca se fac poze..
Daca nu cumva se uita vreun „burtos” de la primarie si rade de noi.. 🙂
Multumesc pentru toate pozele superbe din zona lucrarilor , super treaba , documentatia asta ,este pentru locuitorii Timisoarei mai ales peste ani si ani ….
Spuneti ca nu se lucreaza pe santier dar oare macaraua aceea lucreaza singura???
„In urma cererilor fanilor nostri de pe Facebook”
De-asta crede lumea ca e o echipa numeroasa la Eye In The Sky :))))
O zi buna 😀
mmda, m-am exprimat eu gresit eu 🙂
Cea mai mare lucrare de infrastructura din Timisoara de dupa revolutie.
Si totusi poate sa explice cineva unde sunt muncitorii? Am inteles ca e pasaj subteran, dar totusi nu va fi la o adancime de 1km ca sa existe chiar atata loc sub pamant unde sa se lucreze de zor. A explica cineva de la firma executanda ce se intampla? Cand s-a prezentat proiectul s-a spus ceva despre etapele lucrarii? Normal ca Robu o sa zica „lasati-ne ca stim noi mai bine” (voi taceti si achitati – as continua eu), dar cred ca ar fi bune niste explicatii referitoare la activitatea efectiva ce are loc acolo. Cel putin la suprafata eu vad un excavator ce sapa saracu acolo. De ce nu 10? Intreb ca exemplu.
Ups! Am uitat sa specific clar, ca ultimile imagini sunt facute intr-o duminica 🙂
Cand avem sansa sa vedem cum arata acum lucrarile pe Michelangelo (pozitii mai recente, daca tot e soarele asta fain de cateva zile) sa stim daca sa ne facem sau nu sperante ca se va deschide in curand, macar partial?:)
Toata lumea spune de ce nu vede pe nimeni lucrand:))) Mai sus scrie ca pozele au fost facute de 1 decembrie, ziua romaniei, deci este zi libera:))
claudiu…arunca o privire si peste pozele din alte zile. si identifica tu puzderia de muncitori. acolo e aceeasi miscare fie ca e duminica, 1 decembrie, luni, marti sau ce zi mai vrei tu.
funny e ca in momentul in care au inceput sa toarne asfalt pentru drumul provizoriu…au avut oameni sa adune rapid si sa termine treaba. Ma intreb unde naiba a fost puterea asta de munca toata vara si pana acum.
Pingback: Drona Hubsan X4 H107C necesita o cerere de alocare a spatiului aerian